24.5.09

Учителко, целувам ти ръка

Случайна среща. Във жената бяла
учителката своя аз познах.
Отмина ме, не беше ме познала,
затичах се, извиках и я спрях.
Представях си я хубава и млада
с коси от злато във учебен час.
И ако днес е бяла безпощадно,
то тя е побелявала от нас.

Прости ми прегрешенията много
и болките от другите и мен -
ти хора ни направи със тревоги.
Учителко любима, добър ден.
Снегът в косите падал е неволен,
но аз не вярвам че е сняг това,
а все си мисля - кръг е ореолен.
Учителко, целувам ти ръка.

Припев(2):
Прости ми, прости ми,
прегрешенията и болките от другите и мен,
ти хора ни направи -
учителко любима, добър ден.

Случайна среща. Във жената бяла
учителката своя аз познах.
Отмина ме, не беше ме познала,
затичах се, извиках и я спрях.
Снегът в косите падал е неволен,
но аз не вярвам че е сняг това,
а все си мисля - кръг е ореолен.
Учителко, целувам ти ръка.

Припев(2):

0 коментара:

Публикуване на коментар